Canlı Strüktürler Sürdürülebilir Yapılı Çevreler için Bir Alternatif Olabilir mi?

28 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

Mazul

26 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

Nippon-Betek Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Arzu Uludağ: “Endüstri ve yaratıcı sektörlerin birbirlerini geliştirdiği düşüncesinden hareketle iç mimar ve tasarımcı arkadaşlarımızla çalıştık”

26 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

Designist “Lamartine Otel” Projesiyle iF Design Ödülü’nü Aldı

26 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

Avrupa Birliği Binaların Enerji Performansı Direktifi Bağlamında Üye Ülkelerin Yaklaşık Sıfır Enerji Bina Yaklaşımları ve Türkiye’de Mevcut Durum Analizi

26 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

O Coffee

25 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

Milliyet Mimarlık Dergisinin 16. Sayısı Çıktı

22 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

2021 İlhan Tekeli Tez Ödülü

22 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

Müze Gazhane – Müze ve Kütüphane Binaları Yeniden İşlevlendirme ve İç Mekan Tasarımları

21 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

SALT Araştırma Fonları 2022 Projeleri Belirlendi

21 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

İstanbul Araştırmaları Enstitüsü Bursları Başvuruya Açıldı

21 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

Venedik Bienali 59. Uluslararası Sanat Sergisi Türkiye Pavyonu Açıldı

21 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

Kadıkalesi, Anaia Bizans Kilisesi’nde Kullanılan Farklı Dönem Yapı Tuğlalarının Özellikleri

21 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

Bunker 319

20 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli

ZAMAN TÜNELİ | Olumlu ve Olumsuz Uygulanışlarıyla Mimari Yaratmada Tarih ve Geleneğin Yeri

20 Nisan 2022/tarafından Ebru Sevli